استاندارهرمزگان: باید زمینه رونق صنایع استان را فراهم كرد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، ابراهیم عزیزی دوشنبه شب در نشست شورای هماهنگی و حمایت از صنایع استان، اظهارداشت : هدف همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید حل مشكلات واحدهای صنعتی باشد.

وی با بیان اینكه در راستای كمك به تولید نباید مشكلی داشته باشیم، ابراز داشت : باید با نگاه راهبردی و كاربردی به سمتی برویم تا مشكلات صنایع به حداقل برسد.

این مقام مسوول با بیان اینكه راهبردی كردن نیاز به برنامه دارد ، گفت: نباید منتظر ابلاغیه ماند زیرا تجربه نشان داده كه بعضی مواقع اقدامات استانی و منطقه ای راهگشا تر است.

استاندار هرمزگان با تاكید بر اینكه دولت با همه قابلیت ها در زمینه تقویت تولید پای كار ایستاده از مدیران واحدهای صنعتی و بانك ها خواست در این زمینه اقدام كنند و مدیران استان نیز با تمام توان آنان را پشتیبانی می كنند.

عزیزی ادامه داد : نگاه های بخشی را باید كنار گذاشت و در پی این باشیم كه چه كارهایی برای رشد ، پیشرفت و توسعه استان نیاز است تا حركت روبه رشدی را شاهد باشیم.

وی در این زمینه با اشاره به ماده 27 مبنی بر واگذار كردن بخشی از اختیارات دولت در خصوص رفع مشكلات صنایع به استانداران ابراز داشت: هر چه كار گروه تصمیم بگیرد مصوبه دولت می شود و همین جا نیز اجرایی می شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینكه امسال اولین سالی است كه این ماده (ماده 27) ابلاغ شده خواستار فعال شدن كار گروه و برگزاری جلسه های آن با حضور مدیران بخشهای خصوصی و دولتی شد.

وی با بیان اینكه در راستای تولید نباید مشكلی داشته باشیم ابراز داشت :خروجی جلسه های شورای هماهنگی و حمایت از صنایع استان و كارگروه ماده 27 باید به صورت ملموس نتیجه بخش باشد طوریكه برای جلسه بعد مسائل مطرح شده از سوی صنایع حل شده باشند.

در ادامه این جلسه تعدادی از مسوولان واحدهای صنعتی استان از جمله تولید روغن نباتی، آلومینیوم و صنایع شیلاتی در زمینه مشكلات خود مطالبی را مطرح كردند.

مهم ترین مشكلات مطرح شده از سوی آنان نداشتن نقدینگی و همكاری نكردن بانكها و مواد اولیه برای تولید بود كه قرار شد برای حل آنها با حضور مسوولان ذیربط جلسه های اختصاصی برگزار شود.ك/3

512/667/536





:: برچسب‌ها: گل , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: